Allen,
In juni heb ik voor het laatst Geosetter gebruikt om GPS-coördinaten aan foto toe te wijzen en op te slaan.
Daarbij kon ik probleemloos kaarten ophalen.
Toen ik gisteren probeerde om GPS-coördinaten toe te wijzen aan beelden merkte ik dat ik de kaart helemaal niet meer kon ophalen.
De basis-instelling verwijs naar een kaartverzameling op het net (van de auteur) en veroorzaakt fouten.
Herinstallatie bracht niets op.
Wijzigen van kaart-origine doet het programma de das om en levert een programmafout op.
Is dit bij andere gebruikers van dit nochtans schitterend stukje software ook het geval ?
Indien niet welke zijn jullie instellingen voor de door de kaartbrowser aangegeven fouten of eventuele problemen ? Ik heb daar al van alles bij geprobeerd, maar helaas.
Of is er een even goed alternatief voor Geosetter ?
Kaart-browser getoonde eventuele problemen:
De kaart kan niet gevonden worden op:
Geef het juiste pad in bij programma instellingen
This problem can also be caused by the following reasons:
Microsoft Internet Explorer is not installed properly
Security settings of Microsoft Internet Explorer prohibits executing active scripting
Proxy server (please adjust this also in the program settings)
Firewall which blocks GeoSetter accessing the internet
In juni heb ik voor het laatst Geosetter gebruikt om GPS-coördinaten aan foto toe te wijzen en op te slaan.
Daarbij kon ik probleemloos kaarten ophalen.
Toen ik gisteren probeerde om GPS-coördinaten toe te wijzen aan beelden merkte ik dat ik de kaart helemaal niet meer kon ophalen.
De basis-instelling verwijs naar een kaartverzameling op het net (van de auteur) en veroorzaakt fouten.
Herinstallatie bracht niets op.
Wijzigen van kaart-origine doet het programma de das om en levert een programmafout op.
Is dit bij andere gebruikers van dit nochtans schitterend stukje software ook het geval ?
Indien niet welke zijn jullie instellingen voor de door de kaartbrowser aangegeven fouten of eventuele problemen ? Ik heb daar al van alles bij geprobeerd, maar helaas.
Of is er een even goed alternatief voor Geosetter ?
Kaart-browser getoonde eventuele problemen:
De kaart kan niet gevonden worden op:
Geef het juiste pad in bij programma instellingen
This problem can also be caused by the following reasons:
Microsoft Internet Explorer is not installed properly
Security settings of Microsoft Internet Explorer prohibits executing active scripting
Proxy server (please adjust this also in the program settings)
Firewall which blocks GeoSetter accessing the internet
Comment