Na calibratie met spydercolor4 pro weigert de software de nieuwe profile te saven; hierbij dien ik toe te voegen dat enkele dagen geleden windows 10 ongevraagd op mijn toestel werd gedownloaded. Iemand op de hoogte van een oplossing?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
spydercolor4pro wil profile niet opslaan
Collapse
X
-
-
Re: spydercolor4pro wil profile niet opslaan
Probeer eens om met CCleaner het programma te verwijderen
Daarna het register laten opkuisen door Ccleaner
En opnieuw het programma te installeren, zou normaal gezien moeten lukken dan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtProbeer eens om met CCleaner het programma te verwijderen
Daarna het register laten opkuisen door Ccleaner
En opnieuw het programma te installeren, zou normaal gezien moeten lukken dan
grts
Sieg
kijk ook eens of je de nieuwste drivers van je GPU hebt geinstalleerd
Comment
-
Ik heb dat soms ook met mijn X-Rite en dan zet ik eerst mijn scherm terug naar de fabrieksinstellingen, meet opnieuw, en dan slaat die dat op.
Niet gezegd dat u daarmee geholpen bent, maar als het lukt is dit dan toch een hoop vervelend werk uitgespaard.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
-
Ik heb het ook 1 of 2 keer gehad (Win10). De calibratiesoftware opnieuw starten als administrator (rechter muisknop - als administrator uitvoeren) helpt dan.Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
Mijn fotosite: www.verschaeren.org
Mijn website: www.computerhersteller.be
Comment
-
Mss niet relevant maar waarom moet je dan als admin het programma starten ...ik veronderstel dat daarveen reden voor is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtMss niet relevant maar waarom moet je dan als admin het programma starten ...ik veronderstel dat daarveen reden voor is
Zonder adminprofiel zou het kunnen dat je dit niet kan aanpassen en dus geen file aan kan toevoegen.
Comment
Comment