Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop kopen waar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Photoshop kopen waar ?

    Ik veronderstel: geen.

    Comment


    • #17
      Re: Photoshop kopen waar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
      Veel mensen hebben een aversie van die CC versie, omdat het maandelijkse kosten meebrengt, en men zich gebonden voelt door Adobe. Maar voor de prijs die je zou betalen voor de officiële koopversie, kun je 10 jaar de CC versie krijgen. En je hebt er dan Lightroom gratis bij. Ik heb de vorige versies gehad, maar nooit 10 jaar mee gedaan hoor. Als je telkens de upgrade betaalt bij de koopversie, om up to date te blijven, ben je veel meer kwijt.
      ik heb nog geen seconde spijt gehad van die 'huurversie', altijd de laatste nieuwigheden erbij waar je nooit voor bij betaalt. ik wil nooit meer anders.
      Komt daar nog bij dat je op elk ogenblik kunt opzeggen, en je die 1500 euro (ongeveer)van de koopversie niet eerst moet ophoesten.
      Door altijd maar het nieuwste van het nieuwste te willen hebben ga je (en zeker na 10 jaar) op de beperkingen van je hardware aanlopen.
      Als je daardoor de kostprijs van een nieuwe PC meerekent lijkt een abonnement mij toch niet zo goedkoop.
      Soms moet je eens tevreden zijn met wat je hebt en dat doet CS6 voortreffelijk naar mijn bescheiden mening.
      Overigens als je het abonnement stopzet heb je niks meer in je handen....enkel geld kwijt.

      Comment


      • #18
        Re: Photoshop kopen waar ?

        Klopt, en nog erger : doordat de hardware telkens verbetert, hoeven programmeurs niet meer zo nauw te programmeren en worden programma's groter en trager ... maar de nieuwe hardware verstopt dat grotendeels.

        Comment


        • #19
          Re: Photoshop kopen waar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Den Bekijk bericht
          ...Overigens als je het abonnement stopzet heb je niks meer in je handen....enkel geld kwijt.
          Hoezo, je hebt niks meer? Er zijn toch die honderden of duizenden perfect gecorrigeerde, mooi afgewerkte of kunstig bewerkte en goed gecatalogeerde foto's!
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #20
            Re: Photoshop kopen waar ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Hoezo, je hebt niks meer? Er zijn toch die honderden of duizenden perfect gecorrigeerde, mooi afgewerkte of kunstig bewerkte en goed gecatalogeerde foto's!
            Klopt Laurens, maar eigenlijk kon dit ook al met CS6 hé ....

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #21
              Re: Photoshop kopen waar ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Den Bekijk bericht
              Door altijd maar het nieuwste van het nieuwste te willen hebben ga je (en zeker na 10 jaar) op de beperkingen van je hardware aanlopen.
              Als je daardoor de kostprijs van een nieuwe PC meerekent lijkt een abonnement mij toch niet zo goedkoop.
              Soms moet je eens tevreden zijn met wat je hebt en dat doet CS6 voortreffelijk naar mijn bescheiden mening.
              Overigens als je het abonnement stopzet heb je niks meer in je handen....enkel geld kwijt.
              Even terug dit topic ophalen...

              Klopt die laatste zin?
              Als je je abonnement stopzet is alles weg? Of kan je dan nog verder met wat je hebt, maar dan zonder updates?

              Ik twijfel er nl over om me dat abonnement van 12 euro te nemen.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #22
                Re: Photoshop kopen waar ?

                Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Even terug dit topic ophalen...

                Klopt die laatste zin?
                Als je je abonnement stopzet is alles weg? Of kan je dan nog verder met wat je hebt, maar dan zonder updates?

                Ik twijfel er nl over om me dat abonnement van 12 euro te nemen.
                Photoshop werkt dan inderdaad niet meer.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #23
                  Re: Photoshop kopen waar ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                  Photoshop werkt dan inderdaad niet meer.
                  Dat klopt niet voor 100%, ene more than words aka piet van den einde heeft het hier in een andere topic over gehad maar vind het niet direct terug

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                  portfolio en workshops:
                  https://www.bennybulke.com/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Photoshop kopen waar ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                    Dat klopt niet voor 100%, ene more than words aka piet van den einde heeft het hier in een andere topic over gehad maar vind het niet direct terug

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                    Afhankelijk van je abonnement, per maand of per jaar, kun je na het stopzetten van je betaling Photoshop nog 30 dagen of 99 dagen gebruiken.

                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment

                    Working...
                    X