Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lightroom instellingen overzetten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: lightroom instellingen overzetten

    Geloof het of niet LesC, maar daar heb ik zo'n halfuur geleden ook aan gedacht. Wat heggesnoeien toch teweeg kan brengen hé...
    Straks even kijken!

    Comment


    • #17
      Re: lightroom instellingen overzetten

      Precies omdat je spreekt van verschillende accounts ("mijn normaal account" vs "een gastaccount aangemaakt") denk ik dat je in die richting zult moeten zoeken.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: lightroom instellingen overzetten

        Opgelost!
        Ik had geen rechten om de map aan te passen!

        Thnks

        Comment


        • #19
          Re: lightroom instellingen overzetten

          Aha!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #20
            Re: lightroom instellingen overzetten

            Een bijkomende vraag ivm de efdrukmodule.

            Ik werk met meerdere catalogen.
            Ik heb presets gemaakt voor het afdrukken: diverse soorten papier, meerdere printers, met aangepast profiel, diverse formaten ..... ed.
            Deze presets zijn voor de cataloog waar je in werkt. Als je nu een andere cataloog opend, staan die presets daar niet in.
            Kan je ook deze printerinstellingen van de ene naar de andere cataloog verplaatsen?

            Comment


            • #21
              Re: lightroom instellingen overzetten

              Klik rechts op één van de presets, en kies show in finder. Op die locatie kopieer je wat je wil en zet het ergens in een map. Die map kan je dan weer importeren in je andere cataloog.
              ...leeg...

              Comment


              • #22
                Re: lightroom instellingen overzetten

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                Klik rechts op één van de presets, en kies show in finder. Op die locatie kopieer je wat je wil en zet het ergens in een map. Die map kan je dan weer importeren in je andere cataloog.
                Bedankt voor de tip.

                Je kan zelfs de ganse map met al je printersets copieren van de ene naar de andere cataloog.

                Comment

                Working...
                X