Hallo;
Als Ik PS open, dan krijg ik de melding: ‘De extensie kan niet worden geladen, omdat deze niet correct is ondertekend’
Het is mogelijk, dat deze melding verband houd met een klacht, die ik v.d. week had tijdens ’t werken met PS.
Ik had toen een foto als Slim object in PS geladen.
Alles ging goed, totdat ik verder ging met een andere foto, deze ook als Slim object in PS had geladen.
Toen kreeg ik de melding:
“Kon het klembord niet importeren omdat het bestand onverwachts is geëindigd”
Sindsdien kan ik niet meer met een (slim-) filter in PS werken, dan wel als een foto als slim object in PS openen
Ik werk met LR5.7 en van daaruit laad ik de foto in PS
PS CC 2014 (64 bit), Word 2013, IE of FF
W7/64 bit/ 16 GB en ruim voldoende GB op de SSD.
Als AV heb ik F-secure
Opm.
Ik had deze al vraag eerder op een andere wijze geformuleerd. Waarschijnlijk veel te uitgebreid. Nu dus wat ingekort
Hopelijk weet iemand raad
MVG
Calisto
Als Ik PS open, dan krijg ik de melding: ‘De extensie kan niet worden geladen, omdat deze niet correct is ondertekend’
Het is mogelijk, dat deze melding verband houd met een klacht, die ik v.d. week had tijdens ’t werken met PS.
Ik had toen een foto als Slim object in PS geladen.
Alles ging goed, totdat ik verder ging met een andere foto, deze ook als Slim object in PS had geladen.
Toen kreeg ik de melding:
“Kon het klembord niet importeren omdat het bestand onverwachts is geëindigd”
Sindsdien kan ik niet meer met een (slim-) filter in PS werken, dan wel als een foto als slim object in PS openen
Ik werk met LR5.7 en van daaruit laad ik de foto in PS
PS CC 2014 (64 bit), Word 2013, IE of FF
W7/64 bit/ 16 GB en ruim voldoende GB op de SSD.
Als AV heb ik F-secure
Opm.
Ik had deze al vraag eerder op een andere wijze geformuleerd. Waarschijnlijk veel te uitgebreid. Nu dus wat ingekort
Hopelijk weet iemand raad
MVG
Calisto
Comment