Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik gebruik albelli, misschien niet de goedkoopste maar kwalitatief zeer goed.
software is ook gemakkelijk.
Gino
Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen
Ik gebruik altijd Blurb. Ze doen regelmatig acties met kortingen. Als je kan wachten met afdrukken loont dit zeker de moeite! Ik denk dat ze ook kleurprofielen ter beschikking stellen om zekerder te zijn van het eindresultaat. Niet de meest gebruiksvriendelijke software, maar tot nu toe altijd een mooi eindresultaat.
Stond er in Shoot is niet een testje en kwam daar CEWE als beste uit?
Albelli heb ik 1x gedaan, foto's wel ok zelle maar vond hun luxe afwerking van de kaft wat te mager. Was voor een huwelijksverjaardag en 't had wat ruimer gemogen.
Smartphoto vind ik niet slecht.
Comment