Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik denk dat de foto's te zwaar en te groot zijn.
Alles samen goed voor 6GB.
Foto's zijn 3648x5472 pix wat volgens mij ook veel te groot is.
Iemand een idee hoe groot de foto's moeten zijn om zo'n filmpje te maken en dan op YouTube ofzo te zetten.
Iemand een idee hoe groot de foto's moeten zijn om zo'n filmpje te maken en dan op YouTube ofzo te zetten.
Alvast bedankt.
Hangt ervan af welke CPU er in haar laptop zit en 6GB RAM is toch zeker 2GB te weinig.
De GPU van de grafische kaart zal ook wel krachtig genoeg moeten zijn.
Ik denk niet dat die laptop al dat rekenwerk aan kan.
Alvast bedankt.
Had ik hierboven al geschreven hé dat je een deftige computer zal nodig hebben om deze rekenkracht uit te voeren.
Ik verschiet er niet van.
Het probleem is dat als je de foto's gaat verkleinen naar bvb Full HD (1920 x 1080) en je daarna pas het uitlijnen doet
dat er dan nog een deel wordt weggesneden en je zodus ook geen Full HD meer gaat halen.
Alles hangt er vanaf wat jouw eigen eisen zijn hé, maar dat je een deftige pc/mac zult nodig hebben om al die bestanden te verwerken is een feit
Comment