Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MG

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MG

origineel:

bewerking 1:

bewerking 2:

Het was mij vooral om die laatste te doen... Vinden jullie die geslaagd? En wat zou ik eventueel kunnen verbeteren?

seppuku.

Knap, vooral die laatste... ik zou wel die paal en wegmarkering weghalen en tenslotte het contrast ietskes verhogen. Natuurlijk een kwestie van smaak.

Comment

Als dat voor jou de bedoeling was om de laatste foto zo weer te geven, dan is het in orde hé!
      Zelf vind ik die laatste niet zo geslaagd omdat er een waas over de foto ligt, het lijkt wel smog.
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

de eerste vind ik eigenlijk geen bewerking. Dit is enkel 1 actie uitvoeren...

De tweede is inderdaad een bewerking te noemen, maar ik weet eigenlijk niet wat ik me er bij moet voorstellen.. Mist?
        Op zich ziet het er wel ok uit... doe zo voort

Comment

Goed idee, doch de mist of smog is iets té (naar mijn smaak). Indien dit zo bedoeld was... no comment.

Comment

chic.

Wil die "smog" een slechte ontwikkeling ofzo simuleren? misschien de fout dan bovenaan in het gebouw steken en de auto wat meer contrast geven?

Die hedendaagse elementen staan daar niet mis, tenzij het de bedoeling is een oud fototje te maken..... Eigenlijk vreem als je het bedenkt, ouwe foto's er zo nieuw mogelijk doen uitzien, terwijl we met nieuwe foto's een stokoude willen simuleren....

Rigel

Comment

Ik denk dat de bedoeling is om een foto te verkrijgen die echt oud is ... een foto vervaagt he ..

Zoals de derde zie de foto's van rond de eeuwwisseling er nu uit
              [Nikon D5100 & Nikon D70]
              [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Working...
              X