Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto bewerken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto bewerken

Ook eens een poging gedaan met de eerste foto.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

@Timmon: vind ik persoonlijk nog een betere oplossing. Originele structuur behouden, enkel de afleidende (gele) kleur aanpassen! Had ik niet eens aan gedacht.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        @Timmon: vind ik persoonlijk nog een betere oplossing. Originele structuur behouden, enkel de afleidende (gele) kleur aanpassen! Had ik niet eens aan gedacht.
        Nu nog de gele reflectie in het water aanpassen Maar heb nu geen tijd, zal voor zo of ma zijn.

Walter
        D850

Comment

en hier 2e foto :-)

Comment

Bedankt iedereen voor jullie inzet; ik ben heel blij met de resultaten!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laetitia Cuvelier Bekijk bericht
              Bedankt iedereen voor jullie inzet; ik ben heel blij met de resultaten!!
              eerste keer is altijd gratis.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Persoonlijk vind ik de foto en vooral de bewerking van Red Falcon top voor een communieprentje: alle aandacht gaat naar die 2 dikke vrienden en de rest verdwijnt in de achtergrond...

Comment

Working...
                X