Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's exporteren: dpi of MB?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto's exporteren: dpi of MB?

    Volgende vond ik ook een goede aanvulling op dit topic: The 300 PPI Print Myth.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • #17
      Re: Foto's exporteren: dpi of MB?

      Dag Allen, hartelijk dank voor al deze info...maar wel vaak heel technisch. Ik ben nu echter niet echt technisch aangelegd vrees ik...maar ik denk in ieder geval dat ik het wel enigszins begrijp en zal ook wel trial en error worden.

      grtz

      Comment


      • #18
        Re: Foto's exporteren: dpi of MB?

        Alles is al gezegd, doch ik wil in dit verband ook nog even dit kwijt...:

        Iedereen krijgt af en toe wel eens zo'n steunfolder voor één of andere volleybal- of voetbalclub in de bus.
        Je weet wel zo'n monochroom geval met daarin steun- en sympathiebetuigingen van alle plaatselijke zelfstandigen en politiekers.
        Wel aan de lay-out van dergelijke dingen kan ik mij nu eens mateloos ergeren zie!
        Een naar samenraapsel van ingescande stickers en dito zondagvoormiddag-kunstwerkjes van pseudo-artiesten (lees: de sympathiserende zelfstandige zelf die een leuke ingeving krijgt en er daarom snel een balpen en een papiertje bijhaalt vooraleer de creatieve bui weer voor een hele tijd overgaat).
        Jammer dat de drukker die het geheel aan "dingetjes" dan moet bundelen en vervolgens ook nog moet drukken, niet het karakter heeft om toch even drastisch te "filteren".
        Dit zegt volgens mij ook veel over het vakmanschap en de liefde voor zijn vak...
        Laat staan dat bewuste drukker(s) dan ook nog enige interesse aan de dag leg(gen) voor wat PPI en DPI aangaat.

        Comment

        Working...
        X