Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

    Nou dat gaven ze me als raad omdat anders de mannetjes lijken te zweven. Dus sindsdien doe ik dat dan maar bij elk tafereel.

    Comment


    • #32
      Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

      Weer een paar erg leuke bewerkingen. Mooi hoor !
      @ Rasper : De meest natuurgetrouwe, tot nu toe. Hij benadert aardig mijn versie.
      Inderdaad heb je gelijk, dat het moeilijk is om een zo natuurgetrouwe bewerking te maken,als je er zelf niet was.
      @ RuudJB : Ook een mooi bewerking, maar toch valt me wat op : Hier en daar teveel groen, en sommige delen vergeten donker maken.
      En volgens mij was het niet de bedoeling om met andermans foto te pronken . Of had anders gezorgd ,dat ik het niet te weten zou komen !
      Als foto's "gekaapt" worden is een initiatief als dit, dan al zeer snel om zeep. Ik wil je dan ook verzoeken, om de foto op andere plaatsen dan hier, te verwijderen.
      @ Loeky: Iets wat ik nooit zou doen, maar ik kan dit best waarderen, hoor ! Lekker creatief.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #33
        Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

        Dank u Johan, ik ging over op creatieve toer omdat er al zoveel mooie taferelen gerealiseerd waren, het spelen met licht en kleur kent ook zijn beperkingen. Toen ik ervoor stond dacht ik, nog eentje met andere kleuren ? Zag ik niet meer zitten, dus kreeg ik een tafereel van Breughel voor ogen en dacht, hier schaatsers... Dus maakte ik er een zw foto van omwille van mijn silhouetten. De rest vertelde ik reeds. Er zijn nog fouten hoor, schaduwfouten, die heb ik nog niet helemaal onder de knie.
        Maar ik weet heel zeker dat ik het na verloop van tijd het volledig zal controleren. Nu voor het zweven tegen te gaan, als iemand een andere methode O.a. Kent, en me hierin nog verder kan helpen, zal ik hem/haar erg dankbaar zijn.

        Comment


        • #34
          Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Weer een paar erg leuke bewerkingen. Mooi hoor !
          @ Rasper : De meest natuurgetrouwe, tot nu toe. Hij benadert aardig mijn versie.
          Inderdaad heb je gelijk, dat het moeilijk is om een zo natuurgetrouwe bewerking te maken,als je er zelf niet was.
          @ RuudJB : Ook een mooi bewerking, maar toch valt me wat op : Hier en daar teveel groen, en sommige delen vergeten donker maken.
          En volgens mij was het niet de bedoeling om met andermans foto te pronken . Of had anders gezorgd ,dat ik het niet te weten zou komen !
          Als foto's "gekaapt" worden is een initiatief als dit, dan al zeer snel om zeep. Ik wil je dan ook verzoeken, om de foto op andere plaatsen dan hier, te verwijderen.
          @ Loeky: Iets wat ik nooit zou doen, maar ik kan dit best waarderen, hoor ! Lekker creatief.
          Groeten,
          Johan
          Ik gebruikte ook Flickr om uw foto hier te posten, maar heb ingesteld dat deze enkel door mezelf kan gezien worden op flickr. Dan is er toch niets mis mee, veronderstel ik?
          Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

          Comment


          • #35
            Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

            Oorspronkelijk geplaatst door stiffmijster Bekijk bericht
            Ik gebruikte ook Flickr om uw foto hier te posten, maar heb ingesteld dat deze enkel door mezelf kan gezien worden op flickr. Dan is er toch niets mis mee, veronderstel ik?
            Nee hoor, dan doe je het helemaal zo het hoort. Bedankt !
            En goed dat je de vraag stelde. Want als dit onderdeel een succes wordt, moet iedereen weten hoe het hoort. (maar dan zal de forumleiding daar wel een sticky-topic voor maken, denk ik )
            Maar bij RuudJB, staat een link, die gewoon voor iedereen te zien is. En op Flickr gepresenteerd alsof het zijn eigen foto is.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #36
              Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

              En bij mij ? Ik load up bij Photobucket en ik weet zelfs niet of ik zoals bij Stiffmijster een plaats staat om aan te vinken dat de foto enkel door mij en het forum zichtbaar is. Mijn voorstel om de foto's rechtstreeks vanuit je computer lijkt me nog niet zo gek. Zo kan ik dan deze ook sissen op Photobucket.

              Comment


              • #37
                Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                Photobucket, kan je een slotje opzetten,hoor.
                Maar daar gaat het eigenlijk niet om. Want je kan volgens mij elke gepresenteerde foto downloaden.
                Ik denk dat iedereen dat hier weleens doet, om je idee over een foto eerst uit te proberen, alvorens een reactie te geven.
                En bedankt voor het meedenken.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #38
                  Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Photobucket, kan je een slotje opzetten,hoor.
                  Maar daar gaat het eigenlijk niet om. Want je kan volgens mij elke gepresenteerde foto downloaden.
                  Ik denk dat iedereen dat hier weleens doet, om je idee over een foto eerst uit te proberen, alvorens een reactie te geven.
                  En bedankt voor het meedenken.
                  Groeten,
                  Johan
                  Beste Johan,

                  Excuses voor de link naar Flickr, het was totaal niet de bedoeling om met uw foto te pronken (had er ook niet aan gedacht). Ik zal hem desgewenst verwijderen van mijn Photostream op Flickr. Op welke manier posten de meesten hier foto's? Ik kende Imageshack een paar jaar geleden. Nogmaals excuses Johan, ik vind het namelijk een fantastische foto en ik had de foto uit enthousiasme gauw in LR bewerkt en op het internet gezet.
                  Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

                  Comment


                  • #39
                    Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                    Inmiddels op Flickr de afbeelding op "privé" gezet en mijn recente post aangepast. Voor de volgende keer zal ik het direct doen, want vind het een leuk draadje
                    Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

                    Comment


                    • #40
                      Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                      Prima zo, en excuses aanvaard, hoor. En ook begrip, dat zoiets kan gebeuren.
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #41
                        Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                        Ik heb het slotje erop geplaatst. Ik was eerst bang dat ze niet meer zichtbaar zou zijn hier op forum. Maar gelukkig het staat er nog.

                        oei de foto van RuudJb is verdwenen op mijn scherm. Zou mijn afbeelding dan misschien ook slechts door mijzelf te zien zijn ? Of zien jullie hem nog ?
                        Last edited by Loeky; 19 maart 2014, 19:31.

                        Comment


                        • #42
                          Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                          Voor mij zijn beide foto's te zien. Dus helemaal
                          Groetjes
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #43
                            Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                            Ik heb het slotje erop geplaatst. Ik was eerst bang dat ze niet meer zichtbaar zou zijn hier op forum. Maar gelukkig het staat er nog.

                            oei de foto van RuudJb is verdwenen op mijn scherm. Zou mijn afbeelding dan misschien ook slechts door mijzelf te zien zijn ? Of zien jullie hem nog ?
                            Die van jou staat er nog, die van RuudJb daarentegen niet meer.
                            Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                            Comment


                            • #44
                              Re: "Uitdaging": Maak eens jouw versie [ De Zeelandbrug ]

                              Oorspronkelijk geplaatst door stiffmijster Bekijk bericht
                              Die van jou staat er nog, die van RuudJb daarentegen niet meer.
                              Waarschijnlijk doordat ik de foto op Flickr op privé heb gezet, even zien of er andere opties zijn.
                              Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

                              Comment

                              Working...
                              X