Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb een gruwel aan grote handtekeningen op een foto. Laat staan al een handtekening.
Als ik foto's post op facebook, flickr of een andere site doe ik dit steeds zonder handtekening.
Ik vind dat dit de foto toch een stuk verpest.
Indien dit copyright is of bang dat iemand je werk gaat "stelen", wel dan is het gemakkelijk om die tag te verwijderen door je foto te croppen of een stuk aan te passen in photoshop. En trouwens, meestal is deze van lage resolutie als ze gepost worden op internet.
Ik zou het persoonlijk al een eer vinden als iemand mijn foto zou gebruiken voor bepaalde doeleinden.
Maar zeer hoge resulotie zet ik toch niet op het internet.
Wat vinden jullie hiervan? Dit is mijn mening..kwou dit toch even melden :-)
Groeten,
Karl Houtteman
Als ik foto's post op facebook, flickr of een andere site doe ik dit steeds zonder handtekening.
Ik vind dat dit de foto toch een stuk verpest.
Indien dit copyright is of bang dat iemand je werk gaat "stelen", wel dan is het gemakkelijk om die tag te verwijderen door je foto te croppen of een stuk aan te passen in photoshop. En trouwens, meestal is deze van lage resolutie als ze gepost worden op internet.
Ik zou het persoonlijk al een eer vinden als iemand mijn foto zou gebruiken voor bepaalde doeleinden.
Maar zeer hoge resulotie zet ik toch niet op het internet.
Wat vinden jullie hiervan? Dit is mijn mening..kwou dit toch even melden :-)
Groeten,
Karl Houtteman
Comment