Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

    Bedankt!
    Da's nu iets (Quick Develop) dat ik nog nooit gebruikt heb, maar voor zoiets lijkt het me zeer handig.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Bedankt!
      Da's nu iets (Quick Develop) dat ik nog nooit gebruikt heb, maar voor zoiets lijkt het me zeer handig.
      Ja hé! Net daarom stelde ik de vraag.
      Ik heb namelijk het volgende voorgehad:
      Ik heb een fotoboek laten maken door Kruidvat.
      het hele boek was wat aan de donkere kant.
      vermoedelijk doordat mijn scherm tijdens het maken ervan wat te helder stond.
      Dus zou ik nu mijn foto's collectief een zeker percentage willen verhelderen.
      Het zijn er echter enkele honderden...

      Comment


      • #18
        Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

        Ik was een plugin aan het zoeken om een snapshot te maken van meerdere foto's tegelijk toen ik dit tegenkwam: Relative adjustment plug-in.

        Ik dacht meteen aan dit topic, misschien kan het van pas komen voor iemand.
        Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
        Mijn fotosite: www.verschaeren.org
        Mijn website: www.computerhersteller.be

        Comment


        • #19
          Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

          Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
          Ik was een plugin aan het zoeken om een snapshot te maken van meerdere foto's tegelijk toen ik dit tegenkwam: Relative adjustment plug-in.

          Ik dacht meteen aan dit topic, misschien kan het van pas komen voor iemand.
          En of het van pas komt!
          Hartelijk bedankt!!

          Comment


          • #20
            Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

            Dit heeft me uren tijd gespaard! Ik heb ook weer bijgeleerd! super! :-)

            Comment


            • #21
              Re: Hele fotoreeks collectief 10% meer belichten. Kan dat?( in Lightroom)

              hallo,

              Ook ik heb een fotoboekje van kruidvat dat wat donker is uitgevallen...ik had niet de moed om opnieuw te beginnen...maar nu ik dit lees begint het een beetje te kriebelen.
              Ik ben een absolute photoshopleek.
              mijn vraag
              is zoiets ook mogelijk in adobe photoshop elements 11?
              bedankt!
              catch the light before it slips away
              lose the light and you will lose your mind

              Comment

              Working...
              X