Hallo;
Ik ben in LR de mappen kwijt ….
Ik was bezig eea te ordenen en de overbodige mappen te verwijderen. Ik deed iets verkeerd met de laatste map, ik weet niet wat, maar het volgende ogenblik waren al mijn mappen in de Biep module weg.
De foto’s staan nog wel in LR; lathans de meeste, maar alles onder de knop mappen is leeg….
Ik was net zo blij, dat nu netjes was…
Ik heb wel recent een back-up gemaakt, maar het terugzetten lukt niet.
Dan krijg ik de melding: Recente catalogus is reeds geopend.
Hoe regel ik dat?
Hier op BD.be kon ik niets vinden, en op google ( tot nu dan ) ook niet 't juiste antwoord
In het boek van Piet v.d. Eynde staat het ook niet, of ik kijk verkeerd
aanvulling:
De mappen staan nog wel op de pc; maar als ik klik bij 'Mappen' in LR > Map toevoegen . Dan ziet LR wel gelukkig de mappen staan, maar hij hij voegt niets toe;
dub. foto's, maar dat schiet niet op.
Eerst alle foto's verwijderen? ( niet v.d. schijf, maar uit LR? )
Alvast bedankt
Ik ben in LR de mappen kwijt ….
Ik was bezig eea te ordenen en de overbodige mappen te verwijderen. Ik deed iets verkeerd met de laatste map, ik weet niet wat, maar het volgende ogenblik waren al mijn mappen in de Biep module weg.
De foto’s staan nog wel in LR; lathans de meeste, maar alles onder de knop mappen is leeg….
Ik was net zo blij, dat nu netjes was…
Ik heb wel recent een back-up gemaakt, maar het terugzetten lukt niet.
Dan krijg ik de melding: Recente catalogus is reeds geopend.
Hoe regel ik dat?
Hier op BD.be kon ik niets vinden, en op google ( tot nu dan ) ook niet 't juiste antwoord
In het boek van Piet v.d. Eynde staat het ook niet, of ik kijk verkeerd
aanvulling:
De mappen staan nog wel op de pc; maar als ik klik bij 'Mappen' in LR > Map toevoegen . Dan ziet LR wel gelukkig de mappen staan, maar hij hij voegt niets toe;
dub. foto's, maar dat schiet niet op.
Eerst alle foto's verwijderen? ( niet v.d. schijf, maar uit LR? )
Alvast bedankt
Comment