Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

    Ben ook lid geworden, maar kunnen jullie de cloud en fonts gebruiken. Bij mij staat er dat dit binnenkort beschikbaar is. Of moet ik hiervoor nog iets ondernemen.

    Comment


    • #47
      Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

      Ik ben ook geinteresseerd om me te gaan aanmelden bij de creative cloud. Ik neem aan dat ik gewoon alle plugins (ik gebruik nu bijvoorbeeld Topaz Labs) kan blijven gebruiken?
      www.rkellenaers-photography.nl

      My Facebook page

      Comment


      • #48
        Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

        Oorspronkelijk geplaatst door triplenickel Bekijk bericht
        Ik ben ook geinteresseerd om me te gaan aanmelden bij de creative cloud. Ik neem aan dat ik gewoon alle plugins (ik gebruik nu bijvoorbeeld Topaz Labs) kan blijven gebruiken?
        Is ook zoiets dat ik mij afvraag: als ik cc installeer en opstart worden automatisch alle plugins ook ingeladen of moet ik alles opnieuw installeren?

        Comment


        • #49
          Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

          Het lijkt mij logisch dat je deze opnieuw moet installeren. Vooraf checken of jouw plug-ins compatibel zijn.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #50
            Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

            Miscien overstappen naar iets gratis Gimp of zo. Zovel betalen in tijden van crisis schandalig

            Comment


            • #51
              Re: PhotoShop CS6: verkoopspolitiek Adobe

              zoveel betalen? Ik vind het niet duur. En zolang ze voor dat pakket onder de 25 euro per maand blijven hoor je mij niet klagen.
              Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
              www.flickr.com/photos/stevensquid

              Comment

              Working...
              X