Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom 5 problemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Lightroom 5 problemen.

    Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
    Exporteren doe je op twee manieren : in batch vanuit je ontwikkelde bestanden onderaan in de filmstrip via de knop exporteren
    of per foto vanuit de module ontwikkelen met rechtermuisklik op de foto en dan exporteren kiezen.
    Een watermerk ("naamkaartje") insluiten doe je eveneens via de instellingen in het exportscherm.
    De module "presentatie" is bedoeld om een presentatie te maken, niet om ontwikkelde foto's te publiceren.
    Persoonlijk gebruik ik voor het meegeven van een handtekening liever BDsizer.
    Ik snap wat jullie allemaal bedoelen, maar ik vind het nergens terug, ik wou hier een foto opzetten van mijn beeld, en dit lukt ook niet..
    Nu zie ik maar 1 foto voor me, hoe haal ik die filmstrip tevoorschijn? :/
    Sorry als mijn vragen een beetje hmm.. 'simpel' zijn, maar ik raak er helemaal door in de war van Lightroom
    groetjes
    Everything has its beauty but not everyone sees it.

    Comment


    • #32
      Re: Lightroom 5 problemen.

      Bovenaan LR in de balk met tabs ga je naar venster, klik erop, kies deelvensters, klik erop en vink onderaan aan filmstrip.
      'k Zou toch echt eens beginnen met een tutorial te downloaden en die beginnen te lezen.
      fotosite

      Comment


      • #33
        Re: Lightroom 5 problemen.

        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
        Bovenaan LR in de balk met tabs ga je naar venster, klik erop, kies deelvensters, klik erop en vink onderaan aan filmstrip.
        'k Zou toch echt eens beginnen met een tutorial te downloaden en die beginnen te lezen.
        Hmm ik vrees ervoor :/
        toch bedankt haha
        Everything has its beauty but not everyone sees it.

        Comment

        Working...
        X