Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil graag voor mijn site foto's in een kader "steken", ik vond wel kaders, maar die zijn gewoon vlak, ik ben eerder op zoek naar een kader die er echt uitziet zodat ik hem kan "plakken" op de muur die op mijn site als achtergrond staat.
Kan iemand helpen?
waarom niet zelf een foto maken die je dan in een onderliggende laag legt zodat die je kader vormt. kwalitatief zal dit veel beter zijn dan zo'n kunstmatige kader.
je kunt close-up foto's daarvoor maken van allerhande voorwerpen die als kader kunnen dienen.
fotografie is een creatieve bezigheid, ik vind het geen goed idee om daar iets wat je niet zelf gemaakt hebt aan toe te voegen, vind het zonde. en die voorgeschotelde kaders trekken echt op niets.
als je een eigen foto gebruikt als kader heb je zelfs de mogelijkheid om met een interactie te spelen tussen je kader en je foto. denk er wel aan dat je kader niet mag gaan domineren of afleiden, so don't overdo it.
Comment