Ik ben bezig met mijn zelfgemaakte Kerst (foto) kaartjes, leuke foto's getrokken van de kinderen, beetje bewerkt en nu wil ik ze (laten) printen. Enig probleem is dat bij ons het formaat 10 op 15 nooit is zoals het moet zijn, altijd wordt er wel het één of ander van de foto afgesneden, zowel met onze grote canon camera als onze compacte samsung camera.
Hoe krijg ik de foto nu zoals ze moet zijn op een 10 x 15 formaat geprint? We printen er eerst een paar zelf af (canon mp600 printer) en voor grote hoeveelheden gebruik ik de fotoservice van Blokker waar ik dan ook vaak het probleem heb dat ze er een stuk van afsnijden wat er niet af mag.
Waarschijnlijk hebben jullie nog meer info nodig maar ik zou niet weten wat dus vraag het maar en dan geef ik het
.
Hoe krijg ik de foto nu zoals ze moet zijn op een 10 x 15 formaat geprint? We printen er eerst een paar zelf af (canon mp600 printer) en voor grote hoeveelheden gebruik ik de fotoservice van Blokker waar ik dan ook vaak het probleem heb dat ze er een stuk van afsnijden wat er niet af mag.
Waarschijnlijk hebben jullie nog meer info nodig maar ik zou niet weten wat dus vraag het maar en dan geef ik het
![Smile](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/smile.gif)
Comment