Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watermerk help

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watermerk help

Hallo,

Kan er mij iemand vertellen hoe je het best een watermerk maakt op al je foto's?met welk prgramme enz?

Mvg, Axel

Re: Watermerk help

Je kan dat mij lightroom en photoshop, maar ik gebruik Watermark Factory...
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Best is even te vermelden met welk programma je gewoonlijk werkt. Zoals Ruben zegt: zowel Lightroom als Photoshop beschikken over de mogelijkheid.
      Ook met een progje als BDSizer (of de commerciële variant IDSizer) zou het mogelijk moeten zijn.

(en klik misschien ook eens rechtsboven op "Zoeken in dit forum". Het zoekwoord "watermerk" levert al een heel aantal bruikbare hits op.)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

met fast tone kan dit ook, is een gratis programma waar je alles in batch kan doen, welliswaar basic bewerkingen maar tis gratis en goed om mee te beginnen moest je nog geen software hebben.

grtz david

Comment

hier vindt je al een uitleg vr PS

groetjes Ingrid

Comment

Google eens op Russell Brown watermark, is een plug-in voor Photoshop CS5/6. Houdt ook rekening met de grootte vd foto.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Ok danku iedereen zal het eens proberen

Comment

Working...
              X