Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
deze vind ik de minste van de drie, maar da's een louter persoonlijke smaak natuurlijk. je tweede ontwerp (enjoy the moment(s)) vind ik eigenlijk best leuk.
Ik vind deze ook te druk. Je had een goede kerstkaart en alles wordt nu minder goed. Wanneer je bij je eerste ontwerp de achtergrond wat lichter maakt en de kinderen iets groter in beeld zet, dan heb je een perfecte kaart. Het lettertype uiteraard wat aanpassen, een strakker lettertype doet het beter, lijkt mij
Eerste oogopslag op de laatste afbeelding:
De kids zien er nogal roze uit... Witbalans goed gezet in je fotobewerkingsprogramma?
Misschien nog wat opscherpen en eventueel helderheid aanpassen.
Ik zou ook de kids wat groter in beeld brengen.
Eventueel wat digiscrap afbeeldingen bij zoals je op www.digitalcrea.fr kan vinden.
Kijk daar eens bij 'complete kits' en klik dan eens zo'n kit (=koffer met afbeeldingetjes) aan. Nu zie je allemaal uitgewerkte 'crea's' met die bepaalde kit. Mss vind je daar leuke ideeën.
De beste grafische bewerking is die met die ster rechtsboven (Enjoy moment... onafhankelijk van de content). Weliswaar lijkt het me dat je zeer sterk bezig bent me het grafische aspect terwijl dat duidelijk de fotografie van de kinderen onmiskenbaar overtreft. Als ik enige raad kan, of mag geven, dan zou ik toch wel aanraden de fotografie en de inplanting daarvan in de grafiek te herzien want die onderdelen worden wel serieus overtroefd, zoniet weggeduwd. Kortom, je bent grafisch te stevig/sterk bezig tov de kwaliteit van de gebruikte foto.
Comment