Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lightroom presets overzetten naar Adobe Camera RAW
Re: Lightroom presets overzetten naar Adobe Camera RAW
Goeie tip. Wat ik me wel afvraag of ik dat zou doen voor een massa LR-presets, want het lijkt me toch een heel proces, dat bovendien nogal wat schijfruimte vraagt (je bestand opslaan als DNG - ik vermoed wel dat je dit bestand achteraf kunt verwijderen).
Maar zeker interessant voor één welbepaalde preset die je buiten LR zou willen gebruiken.
Re: Lightroom presets overzetten naar Adobe Camera RAW
Tja. Niet iedereen werkt op dezelfde manier, hé, HJ. Bij mij worden alle RAWs via Photo Downloader in Adobe Bridge (nu CS6) opgeladen. Vandaar kunnen ze langs allerlei wegen naar PS gaan (LR, ACR, DxO, Aperture), maar al mijn foto's in LR? No way.
Comment