Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

picasa geraak niet aan 900 px

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• picasa geraak niet aan 900 px

Bij het uploaden van mijn BD-foto's (verkleind tot 900 pix via PS of Canon's DPP) in Picasa (webalbums) zie ik rechts de exif verschijnen, met alle gegevens o.a. 900 pix. Wanneer ik dan rechtsklik op de foto, bij Eigenschappen krijg ik b.v. 512/341 pix. Dus veel kleiner. Ik weet echt niet waar dat aan ligt. Zelfs als ik een foto op 1100 pix upload, komt rechts bij exif 1100 pix. Bij EIGENSCHAPPEN blijft echter 512 bij 341 pixels, dus veel te klein voor Belg. Dig.
    Iemand inzicht in deze zaak ? Of moet ik naar Flick'r of zo ?

gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Re: picasa geraak niet aan 900 px

Ik hoor deze klachten maar steeds opnieuw van Picasa,tynipics en soms zelfs van flickr indien je er geen betalend account hebt. Hier plaats ik mijn foto's gratis....zichtbaar voor het web, of verborgen. Je kan er miniatuurfoto's plaatsen of 100% resolutie...zelfs filmpjes . Je kan er nu zelfs tot 2000mb plaatsen zonder problemen.(vroeger 1000mb). Lees wel de FAQ eens rustig na.... indien je bv gedurende 9 maand geen foto's of bestanden geupload hebt haalt men je mappen weg.....maar 9 maand is lang.
    Last edited by RUPSELKOPKE; 12 juni 2012, 08:02.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
      Ik hoor deze klachten maar steeds opnieuw van Picasa,tynipics en soms zelfs van flickr indien je er geen betalend account hebt. Hier plaats ik mijn foto's gratis....zichtbaar voor het web, of verborgen. Je kan er miniatuurfoto's plaatsen of 100% resolutie...zelfs filmpjes . Je kan er nu zelfs tot 2000mb plaatsen zonder problemen.(vroeger 1000mb). Lees wel de FAQ eens rustig na.... indien je bv gedurende 9 maand geen foto's of bestanden geupload hebt haalt men je mappen weg.....maar 9 maand is lang.
      Tx, ik ga er zeker eens "grasduinen"....

gr,
      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Een goeie tip! Ik gebruik nu Photobucket maar daar begint men het lastig te maken op allerlei manieren.

Walter
        D850

Comment

Bekend verschijnsel met oplossing....

Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

Jan

Comment

Working...
          X