Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: FOTOLABO regio Oostende/West vlaanderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: FOTOLABO regio Oostende/West vlaanderen

Kan er iemand mij helpen want ik zoek een goed labo waar ik mijn foto's kan laten drukken?
    Liefst dicht bij oostende of niet verder dan west-vlaanderen en die ze dan per post kan opsturen als het mogelijk is.

( voor maximum 70€ voor 20 afdrukken van max. 20x30 cm)

Alvast bedankt voor u hulp!

Re: Gezocht: FOTOLABO regio Oostende/West vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door Gilles007 Bekijk bericht
    Kan er iemand mij helpen want ik zoek een goed labo waar ik mijn foto's kan laten drukken?
    Liefst dicht bij oostende of niet verder dan west-vlaanderen en die ze dan per post kan opsturen als het mogelijk is.

( voor maximum 70€ voor 20 afdrukken van max. 20x30 cm)

Alvast bedankt voor u hulp!

Eigen machienes van de nieuwse generatie, en als je het vraagd wordt er niets bijgewerkt, prima service en topkwaliteit.

Comment

Re: Gezocht: FOTOLABO regio Oostende/West vlaanderen

Oorspronkelijk geplaatst door Gilles007 Bekijk bericht
      Waarom moet het in de buurt? Jij stuurt de foto's per internet naar Verweggistan en dan drukken ze het af en doen het in een ebvelopje en klaar.

Profonet is goed, maar ik weet niet of het aan de prijsnorm voldoet.

Ik heb eens met mijn afdrukker geregeld: het hoeft niet morgen af maar pas volgende week en dat scheelde behoorlijk in prijs, doen ze het in de verlopen uurtjes.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
      X