Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb een eerste kaartje gemaakt voor mijn zoon zijn eerste communie. We houden niet van veel tralala, daarom heb ik het redelijk eenvoudig gehouden. Geslaagd of niet ?
Zeker geslaagd! Maar de foto links beneden in het klimtouw vind ik persoonlijk mooier dan de hoofdfoto nu. Op de hoofdfoto heb je wel een mooiere wazige achtergrond, misschien dat dat je keuze bepaald heeft?
Leuk toch, die comunniefeesten!
Originally posted by katelijn
Zeker geslaagd! Maar de foto links beneden in het klimtouw vind ik persoonlijk mooier dan de hoofdfoto nu. Op de hoofdfoto heb je wel een mooiere wazige achtergrond, misschien dat dat je keuze bepaald heeft?
Leuk toch, die comunniefeesten!
Van deze foto had ik er ook al één gemaakt katelijn , we vonden dat ook een hele mooie.
Ja ik ben het met Katelijn eens en nu ik hem groot zie vind ik het ook de mooiste foto. Bij die andere krijg ik beetje gevoel dat ie elke moment zijn middelvinger kan opsteken en d as misschien iets minder voor een communie kaartje
Comment