Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testje voor kaartje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• testje voor kaartje

Ik ben aan het experimenteren in CS5 voor kaartjes te maken, de bedoeling is van op een 'saaie' achtergrond iets aan te brengen dat er niet hoort om zo een interessanter beeld te krijgen.
    Laat maar weten wat je ervan vindt.

Re: testje voor kaartje

noem jij dat een saaie achtergrond?
    Voor mij is die zonder vliegtuig sterker dan met
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      noem jij dat een saaie achtergrond?
      Voor mij is die zonder vliegtuig sterker dan met
      Ok misschien wel, De muur heeft iets maar het is wel frontaal (zonder diepte) en zonder echt aandachtspunt getrokken. Een foto onder een hoek van deze muur vind ik dan sterker. Het gaat hem voor mij over het onverwachte.

Comment

Ik vind daar niets aan, eerder een bizarre combinatie eigenlijk, maar dat hoeft ook niet, als jij dit maar mooi vindt ben je al een stap verder. Waarvoor je dit ontwerp als kaartje zou gebruiken echter zal voor mij wel altijd een raadsel blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonD90 Bekijk bericht
          Ik vind daar niets aan, eerder een bizarre combinatie eigenlijk, maar dat hoeft ook niet, als jij dit maar mooi vindt ben je al een stap verder. Waarvoor je dit ontwerp als kaartje zou gebruiken echter zal voor mij wel altijd een raadsel blijven.
          Ik heb net ergens een beschrijving gevonden hoe kaartjes te maken in photoshop en het idee kwam van een kunst project waar ze video's projecteerde op historische gebouwen, ook erg bizarre combinaties. Vandaar het experimenteren of ik ooit gebruik is voor mij ook een vraagteken, misschien eens als met een tekst er bij op als digitaal kaartje.

Comment

mooi idee, zou enkel eens proberen met muur egaal belicht, lichte vlekken trekken nu meeste aandacht., maar misschien ook niet.

Comment

leuk idee. ik zou het vliegtuig heel wat uitvergroten
              picasaweb panoramio

Nikon D7000 Nikon 10-450mm SB700

Comment

Dank u voor de reacties en de tips.
                we blijven experimenteren.

Comment

Working...
                X