Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobucket - steeds verkleining van uploads

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Photobucket - steeds verkleining van uploads

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Ingrid,
    ofwel het adres van de site kopiëren:

ofwel van Dropbox van op je Mac:

zo heb ik het gedaan en krijg enkel dit te zien,

ik zie al wat er fout ging, er stond een [url] ipv [img]

Nu krijg ik [img].
    hoe zou dat kunnen dat ik die [url] kreeg ?

amaai wat een bevalling

bedankt Les vr je hulp, nu één vraagje
    Dus als ik goe versta krijg je nu een link nr de foto's op je eigen computer of zie ik het fout ?
    groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
      Na je verkleining opslaan voor web en apparaten, hier kan je de grootte zien en kan je eventueel aanpassen rechts boven met "kwaliteit" schuiverke dan zal je de grootte zien veranderen.
      En als je rechts boven kwaliteit het pijltje- en lijntjessymbool aanklikt ( menu optimalizeren ) kan je de max. bestandgrootte ingeven zoals bij BD-sizer.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
        zo heb ik het gedaan en krijg enkel dit te zien,

ik zie al wat er fout ging, er stond een [url] ipv [img]

Nu krijg ik [img].
        hoe zou dat kunnen dat ik die [url] kreeg ?

amaai wat een bevalling

bedankt Les vr je hulp, nu één vraagje
        Dus als ik goe versta krijg je nu een link nr de foto's op je eigen computer of zie ik het fout ?
        1. Als je het adres kopieert en plakt heb je in principe gewoon http.... jpg; die url wordt achteraf door het systeem toegevoegd. Je heb intussen ontdekt dat je zelf de IMG tags moet zetten. Je kunt niet, zoals je dat bij Photobucket of Tinypic wel kon, meteen de codes met de IMG tags meekopiëren. Je moet ze zelf zetten.
        2. Er wordt geen link gelegd met jouw PC, maar met jouw map op de hosting site van Dropbox, en die map synchroniseert met de map op jouw PC.
        Duidelijk?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          En als je rechts boven kwaliteit het pijltje- en lijntjessymbool aanklikt ( menu optimalizeren ) kan je de max. bestandgrootte ingeven zoals bij BD-sizer.
          ok merci

dat had ik nog niet opgemerkt en gecheckt, er staat ook zoveel op hé

ik ontdekte nu juist dit

'k zal het eens bekijken en of het me lukt, ben soms nogal een prutser
          groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            1. Als je het adres kopieert en plakt heb je in principe gewoon http.... jpg; die url wordt achteraf door het systeem toegevoegd. Je heb intussen ontdekt dat je zelf de IMG tags moet zetten. Je kunt niet, zoals je dat bij Photobucket of Tinypic wel kon, meteen de codes met de IMG tags meekopiëren. Je moet ze zelf zetten.
            2. Er wordt geen link gelegd met jouw PC, maar met jouw map op de hosting site van Dropbox, en die map synchroniseert met de map op jouw PC.
            Duidelijk?
            Yep, ne dikke merci
            groetjes Ingrid

Comment

Working...
            X