Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou een nieuw bestand maken,BV A4. Sleep uw beelden naar dit nieuw dokument.Schik ze in de best mogelijke positie zodat er zoveel mogelijk opkunnen en print.
Grtjs
Dat lijkt mij inderdaad ook de handigste manier. Er bestaat een "tool" die "Picture Package" heet, bereikbaar vanuit Bridge (Tools>Photoshop>Picture Package) of rechtstreeks vanuit Photoshop (File>Automate>Picture Package). Ik denk dat je daar eerst een plugin voor moet installeren (maar bij mij zijn die extra's blijkbaar ooit geïnstalleerd), en dan kun je ofwel dezelfde foto meermaals afdrukken, ofwel meerdere foto's op één blad schikken. Ik lees in de Help dat je zelfs dergelijke templates kunt aanmaken vanuit Lightroom.
Echter, ik heb er wat mee geëxperimenteerd, maar een en ander lijkt me een stuk moeilijker dan josr boven beschrijft.
Ik zou een nieuw bestand maken,BV A4. Sleep uw beelden naar dit nieuw dokument.Schik ze in de best mogelijke positie zodat er zoveel mogelijk opkunnen en print.
Grtjs
Maak gebruik van hulplijnen, gemakkelijker om foto's op de juiste plaats te zetten en uit te snijden.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment