Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Resize programma gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Resize programma gezocht

Hallo

Mijn dochters hobby is foto's nemen op de motocross, en ze heeft daarvoor een website www.mxsteffipics.be, maar er zijn daar veel problemen mee , blijkbaar door de grote hoeveelheid foto's die daar wekelijks opkomen, nu stelt de webmaster voor om de foto's vooraf te resizen en vooraf haar logo daar op te plaatsen, nu gebeurd dat door de site zelf.
    Mijn vraag is nu : weet iemand een programma die beide bewerkingen in 1 keer kan doen, dus logo branden en verkleinen en zonder dat ze eigenlijk veel verlies heeft van haar foto's.
    Alle informatie is welkom, want wij zelf kennen daar eigenlijk weinig van

vriendelijke groeten Conny

Re: Resize programma gezocht

BDSizer was vroeger gratis. Voortaan heet het programma IDSizer en is te betalen, maar het blijft een van de populairste programma's voor wat jij wil doen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

en als je het allemaal gratis wil doen: irfanview

linkje: http://www.irfanview.com/

Comment

Deze is heel sterk en gratis: "FastStone Photo Resizer". Zie ook klik.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

Dank u wel lieve mensen

Het is BD resizer geworden, maar we zitten nog met 1 probleem.
          Misschien kent er hier wel iemand de oplossing.
          Het is het volgende, we gebruiken het logo van Steffi zelf, maar nu veranderd dat logo, dus als we het logo op grote zetten in bd resiser komt het er op de horizontale foto's juist op, maar op de verticale foto's veranderd het van formaat. Zouden we dat kunnen maken zodanig dat het bv even groot blijft zowel horizontaal als verticaal.
          Hopelijk begrijpen jullie wat is bedoel. Want horizontaal is het mooi duidelijk en verticaal niet, of gaan we dat in 2 bewerkingen moeten doen, eerst de foto's verkleinen en dan pas het logo opzetten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Deze is heel sterk en gratis: "FastStone Photo Resizer". Zie ook klik.
            Is waarschijnlijk de beste gratis resizer. Snel, met mogelijkheid tot geavanceerde instellingen, en geen geklooi met logo's die toegevoegd worden.
            http://pxgarden.tumblr.com/
            Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

watermark image kan tegelijkertijd resizen alsook een watermerk plaatsen op de foto's, dit zowel via tekst als via een logo-foto.
              Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
                ...en geen geklooi met logo's die toegevoegd worden.
                Maar het kan wel als men dat wenst .
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

Mensen

Het is gelukt hoor, ik had niet het juiste programma, blijkbaar is er verschil, nu kunnen we het eigen logo gebruiken en blijft het wel zowel horizontaal als verticaal zijn formaat behouden, ik wil jullie nogmaals bedanken voor de reacties

Comment

Met GIMP kun je ook vrij eenvoudig foto's resizen. Software is gratis.
                    Houdt van fotografie, fotoboeken, originele wenskaarten

Comment

Working...
                    X