Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet dat 1/25 en 1/25 bij lange na niet goed is dit had minimaal 1/800 moeten wezen
Maar de vraag is hier wat is de oorzaak van de ruis principe moet mijn camera makkelijk met ISO 800 overweg kunnen. Heeft het ook misschien te maken met dat er veel licht binnenviel vanuit grote ramen
Dus het licht aan mijzelf dat ik kritischer geworden.
Dus de Ruis is niet de oorzaak van Diafragma , Sluitertijd, Iso + invallend licht.
Wat is doorgaans de oorzaak van ruis Jessey?
Dat is dus onderbelichting
Diafragma, sluitertijd en ISO zijn bondgenoten, de heilige drievuldigheid bij wijze van spreken. De één kan niet zonder de ander.
Wat is doorgaans de oorzaak van ruis Jessey?
Dat is dus onderbelichting
Diafragma, sluitertijd en ISO zijn bondgenoten, de heilige drievuldigheid bij wijze van spreken. De één kan niet zonder de ander.
Ik zal er rekening mee houden in het vervolg alleen onder te belichten bij zwanen en andere zilver reigers
Ik zal er rekening mee houden in het vervolg alleen onder te belichten bij zwanen en andere zilver reigers
Jessey, het is beter om JUIST te belichten
Tenzij je bepaalde effecten wilt.
Je schrijft:
[quote]
Ik weet dat 1/25 en 1/25 bij lange na niet goed is dit had minimaal 1/800 moeten wezen
[/qoute]
Ben je hier niet de zaken door elkaar aan 't halen?
Comment