Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

watermerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• watermerk

Ik was vorige nacht fotograaf van dienst en ik zou graag een watermerk zetten op al mijn foto's tegelijk !
    dus niet da ik op iedere foto apart een watermerk moet plaatsen , dit vraagt veeeeeeeel tijd en veeeel geduld .

ik weet dat dit mogelijk is met picasa , maar dat is basic.

hoe doe ik dit?

Re: watermerk

Om te beginnen een dubbelpost maar goed, alle begin is moeilijk.
    Dus omdat Picasa basic is, is het niet goed genoeg??? Een watermerk op een foto is een watermerk toch? Of dit nu door PS gedaan wordt of door Picasa of door BD-Sizer, dat ziet geen mens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Om te beginnen een dubbelpost maar goed, alle begin is moeilijk.
      Dus omdat Picasa basic is, is het niet goed genoeg??? Een watermerk op een foto is een watermerk toch? Of dit nu door PS gedaan wordt of door Picasa of door BD-Sizer, dat ziet geen mens.
      [Mod-LesC]De dubbelpost is opgeruimd. Tegen de BD-rules.[/Mod]

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Volgens mij vraagt hij hoe het moet?

Met adobe lightroom kan je watermerken op foto's plaatsen.
        Het is een pro fotobewerkings programma waarmee je natuurlijk veel meer kan doen dan een watermerk plaatsen.Zoek maar eens op .
        Picasa is idd basic maar zeer goed .
        Picasa biedt u een verscheidenheid aan bewerkingen en effecten zodat u uw foto's kunt verbeteren of iets unieks kunt maken. Basisbewerkingen Voor eenvoudige bewerkingen klikt u op Basisbew.

Comment

Working...
        X