Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewerkte en onbewerkte foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bewerkte en onbewerkte foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Ik ook!
    Veel is mogelijk,maar om dat allemaal uit te leggen,is wel veel ruimte nodig ,en tijd ook!

Walter
    Hoi Walter,
    Bedankt voor de inzending.
    Omdat ik de mening heb dat je dit soort dingen doet,(laten zien) om ook het oordeel van anderen te horen, en daar eventueel ook nog beter van te worden het volgende:
    Een prachtig voorbeeld van een foto die je vroeger in de prullenbak zou laten verdwijnen, om er dan toch nog een mooie foto van te maken.
    Een puntje van kritiek is de halo rond het gebouw.
    Groeten,
    Johan
    Last edited by LesC; 1 februari 2012, 14:43. Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Allemaal bedankt om jullie foto's te posten wat het is gewoon weg prachtig !!! wat een verschil ,dit wil ik ook leren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
        Allemaal bedankt om jullie foto's te posten wat het is gewoon weg prachtig !!! wat een verschil ,dit wil ik ook leren
        Wees vooral geduldig...Rome is ook niet op één dag gebouwd. Je kunt hier op het forum altijd terecht met je vragen omtrent bewerking....er zijn steeds wel een paar mensen bereid om je op weg te helpen.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Hoi Walter,
          Bedankt voor de inzending.
          Omdat ik de mening heb dat je dit soort dingen doet,(laten zien) om ook het oordeel van anderen te horen, en daar eventueel ook nog beter van te worden het volgende:
          Een prachtig voorbeeld van een foto die je vroeger in de prullenbak zou laten verdwijnen, om er dan toch nog een mooie foto van te maken.
          Een puntje van kritiek is de halo rond het gebouw.
          Groeten,
          Johan

Dat heb jij goed gezien van die halo.Is nauwelijks zichtbaar,had hem zelf niet opgemerkt.Daarom is het toch goed om iets altijd eerst te laten zien.vooraleer het af te( laten ) drukken.
          Hieronder nog enkele voorbeeldjes:
          ( ben zelf nog maar heel recent in het bezit van Photoshop en zit nog in het speelniveau;hier is een combinatie gebruikt van Orton effect,via kleurbereik weggeselecteerde lucht,belichting,levendigheid,verlopen enz. )

Walter
          D850

Comment

Working...
          X