Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan er iemand mij helpen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan er iemand mij helpen?

hallo allemaal,

ik heb geprobeerd mijn hond te fotograferen maar het lukt niet goed. De kleuren zijn niet mooi en er zit een lelijke reflectie op zijn ogen. Ik fotografeer wel maar met een nikon coolpix, eentje van een aantal jaren uit. Daar kan ook natuurlijk een groot deel van mijn probleem liggen.

dit is tot nu toe het resultaat:

[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
    Last edited by LesC; 27 december 2011, 08:40.

Re: Kan er iemand mij helpen?

mooi hondje

[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
      heel hard bedankt!

Comment

foto is wel te groot. Max 900 pix aan langste zijde, gebruik het testforum om te oefenen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          foto is wel te groot. Max 900 pix aan langste zijde, gebruik het testforum om te oefenen.
          oh sorry, dat had ik niet gezien. Onthouden voor de volgende keer

Comment

Probeer als het enigszins kan te vermijden om je flash te gebruiken, want dat geeft harde schaduwen, mindere belichting en idd zo van die raar gekleurde ogen.
            Als je op je toestel de sluitertijd, het diafragma en iso zelf kan aanpassen, dan kan je dit gebruiken om toch een goede belichting te krijgen en je flash niet te gebruiken. Het vraagt wel wat oefening.
            Maar probeer het, post je foto's in de beginnershoek en dan krijg je zeker nog nuttige tips.
            Ann
            Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              [Mod-LesC]Intussen als Mod ingegrepen.[/Mod]

Oorspronkelijk geplaatst door Britta521 Bekijk bericht
              oh sorry, dat had ik niet gezien. Onthouden voor de volgende keer
              [Mod-LesC]Een volgende keer? Dat ken ik niet.
              Een te grote foto wordt achter een linkje geplaatst, met de vraag aan jou om een kleinere versie op te laden. Ik versta dat je probleem intussen opgelost is, dus als je geen kleinere versie plaatst, is dat jouw keuze. Terwijl het mijn keuze is om die grotere te verwijderen.[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X