Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: photoshop

als je toch een programma moet/gaat aankopen zou ik zeggen , ga gelijk voor de nieuwste versie van fotoshop de cs5 ondertussen (cs6 is op komst) daar kan je heel je opleiding mee afwerken en je komt nooit voor feiten te staan dat er iets niet mogelijk is in jou bewerkingsprogramma en je kan er jaren mee verder.... nu elements of lr aankopen en daarna toch moeten overschakelen op fotoshop is weggesmeten geld...
    zonder aarzelen zeg ik, ga voor de nieuwste versie van fotoshop (studentenversie)
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      wel...of...niet..?
      grt,bouk.
      Bron

Is de combinatie wel niet correct in een zin als Het zal wel niet meer regenen?

Ja, de combinatie wel niet is correct. Hoewel wel en niet elkaar lijken uit te sluiten, komen ze heel vaak samen voor.

Met wel drukken we niet alleen een bevestiging uit zoals in Dat is wel waar, het tegengestelde van Dat is niet waar. Wel heeft ook een nuancerende betekenis. In de bovenstaande zin drukt wel uit dat het vermoedelijk niet meer zal regenen. Enkele andere voorbeelden: Het is wel geen doodzonde, maar een akkefietje kun je het moeilijk noemen; Ik heb dat wel niet zo bedoeld; Hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd!

Combinaties als wel niet en wel geen komen vooral voor in gesproken taal als we een boodschap emotioneel willen kleuren. Als u in een zakelijke tekst de formulering neutraal wilt houden, kunt u in dat soort combinaties wel beter weglaten. Bijvoorbeeld: Als u een huurcontract van korte duur sluit, kunt u dat (wel) niet opzeggen voor het einde van de huurovereenkomst.
      Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Als je de Photoshop CS 5 wil aanschaffen tegen een erg redelijke prijs, en je bent een cursist in ( zelfs avondschool ) dan kan dat :
        Dacht dat ik mijn bestelling Lightroom 3 en Photoshop CS 5 langs Academic Shop , mits voorlegging van je cursisten-inschrijvig bij Adobe.

best betaalbaar waren.
        Ik dacht zo'n 80 euro voor LR 3.3

Mooi gerief !
        Last edited by zoltan; 10 december 2011, 21:47.
        Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Ik denk eigenlijk ook dat het beter zou zijn die cs aan te schaffen. Ik wil naast mijn dig fotografie lessen ook ps gaan volgen... want besef dat het niet iets is dat zomaar onder de knie krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elke1 Bekijk bericht
            In wat verschilt die studentenversie van de gewone? Want de prijs ligt echt ene heel pak lager!
            Niet enkel de prijs, de studente versie krijgt ook geen upgrade.
            Vriendelijke groet
            Duroc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elke1 Bekijk bericht
              Ik denk eigenlijk ook dat het beter zou zijn die cs aan te schaffen. Ik wil naast mijn dig fotografie lessen ook ps gaan volgen... want besef dat het niet iets is dat zomaar onder de knie krijgt.
              Dat zijn ook leuke lessen
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
              X