Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: photoshopper om flitsshaduwen weg te werken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezocht: photoshopper om flitsshaduwen weg te werken

Hallo,

Ik heb na wat tegenslag(softboxen bestolen, ...) ben ik toch een koppel gaan fotograferen omdat ze dringend foto's nodig hadden.
    Nu ben ik niet tevreden over resultaat door slagschaduw maar dat had ik ook wel verwacht en hoopte dit te kunnen fotoshoppen. Maar mijn kennis is NIHIL dus lukt mij dat ook niet.
    Is er iemand dat mij vrij dringend wil helpen om een aantal foto's te bewerken?

Eventueel wil ik deze iets vergoeden hoor.

Groetjes en bedankt

PS de commentaren van dat het nu wel te laat is en dat je tijdens het shooten de goede foto maakt zijn volledig terecht maar nu hopelijk niet aan de orde:-)
    --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

Re: gezocht: photoshopper om flitsshaduwen weg te werken

kunnen we ergens een voorbeeldje vinden om te zien hoe moeilijk / makkelijk een en ander zal zijn?

Comment

Misschien ben je hier wat mee: tutorial om flitsschaduwen te verminderen

Comment

Bedankt voor die link, Vonkske. Knappe tutorial, niet alleen voor het wegwerken van lelijke slagschaduwen, maar voor het algemeen retoucheren van portretten! Direct opgeslagen bij mijn favorieten.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Je kan je via de website abonneren op deze tutorials.
          Ze zijn niet altijd even goed als deze maar meestal steek je er wat van op.
          Hij praat en photoshopt wel erg snel...dus bekijken wanneer je goed wakker bent...

Comment

Ik doe niets liever dan Photoshoppen, dus als je nog hulp nodig hebt ...
            Wederik
            wederik.weebly.com

Comment

Working...
            X