Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

haar uitknippen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: haar uitknippen

    Ik zou die filmpjes van Mask Pro met het nodige korreltje zout nemen.
    Heb onlangs ook eens de kans gehad om het uit te testen en het gaat helemaal niet zo eenvoudig zoals zij het laten uitschijnen in hun trailers. Je hebt er eigenlijk evenveel werk aan als de klassieke manieren in Photoshop, tenzij je echt een heel duidelijke aftekening hebt van het haar t.o.v. de achtergrond (maar dan is het in PS ook eenvoudig).
    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

    Comment


    • #17
      Re: haar uitknippen

      Oorspronkelijk geplaatst door diezl Bekijk bericht
      Ik zou die filmpjes van Mask Pro met het nodige korreltje zout nemen.
      Heb onlangs ook eens de kans gehad om het uit te testen en het gaat helemaal niet zo eenvoudig zoals zij het laten uitschijnen in hun trailers. Je hebt er eigenlijk evenveel werk aan als de klassieke manieren in Photoshop, tenzij je echt een heel duidelijke aftekening hebt van het haar t.o.v. de achtergrond (maar dan is het in PS ook eenvoudig).
      Ongeveer hetzelfde geldt voor Topaz Remask dat ik boven ook vernoem. Toch is het af en toe een dankbaar aangegrepen hulpje!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment

      Working...
      X