Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een andere panda ? Alternatief voor Opanda?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een andere panda ? Alternatief voor Opanda?

Hoi ,

Zou er hier iemand weten of er nog een ander programa bestaat om exif s te lezen dan panda want bij mij werkt deze niet op foto's van het net ... anders werkt hij wel) maar ik wil hier ook leren van andermans fouten ...

thanx alvast
    Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Re: een andere panda ?

Ik neem aan dat je Opanda bedoelt, en niet Panda? Ik heb alvast jouw titel wat aangepast. Mocht ik het toch niet goed begrepen hebben, laat het me weten, en ik pas opnieuw aan.
    Tja, als het voor Macintosh zou zijn, dan kan ik er direct een paar aanbevelen. Voor Windows zul je de input van een andere expert moeten afwachten. Sukses!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Re: een andere panda ? Alternatief voor Opanda?

Opanda werkt perfect. Maar het hangt ook af van site waar men zijn foto opload en of men de exif's vrijgeeft.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Ook het formaat kan een rol spelen. Zoals gezegd werk ik met Mac. Ik kan wel de exifs zien van foto's in het jpg formaat (als men de exifs heeft laten zitten en de site ze vrijgeeft of niet), maar niet in het png formaat.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hoi,

thanx om mij te helpen , maar denk toch dat er iets aan scheelt aangezien ik de foto, s van Jos Vanhengel ook niet kan zien en zeker weet dat hij de info altijd in zijn foto s laat staan ,, Ik zal het opnieuw instaleren en dan nog es proberen , wie weet

groetjes Inge
          Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Comment

Kijk eens naar het programma Photome. Gratis te downloaden gemakkelijk programma!

Comment

Fxif , een add-on voor Firefox.
              Link: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/fxif/
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Working...
              X