Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar prints bestellen voor ongebruikelijke formaten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waar prints bestellen voor ongebruikelijke formaten?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede printservice waar je naast traditionele formaten zoals 3x2 of 4x3 ook andere formaten kan laten printen. Ik bedoel dan voornamelijk breedbeeld en panorama formaat zoals 16x9 of breder.
    Alle tips zijn welkom, online service of lokale printshops....

Alvast bedankt

Re: waar prints bestellen voor ongebruikelijke formaten?

Volgens mij kan iedere printservice dat. Ik laat ze gewoon op 20 of 10cm hoogte afdrukken en betaal dan de 20x30 of 10x15 die er in zitten.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

zo kan ik het idd ook eens proberen, en dan gewoon de kantjes er afsnijden misschien

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Volgens mij kan iedere printservice dat. Ik laat ze gewoon op 20 of 10cm hoogte afdrukken en betaal dan de 20x30 of 10x15 die er in zitten.

Comment

Dat hoeft niet ze altijd precies op maat en als er 4,4 A4tjes inzitten dan betaal ik 4 en als er 4,6 inzitten dan betaal ik er 5.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Van de rol 40 cm breed 1500 cm lang als het moet, en als kleinste het geen wat op een A4 kan.

PJW

Paul Willems Fietsen/Foto. Op maat gemaakte racefietsen.Digitaal fotolabo,foto afdrukservice, fotoprintservice, foto's printen, afdrukken met een epson stylus pro 4900, icc-profielen service voor je printer, afdrukcentrale
          Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

Comment

Working...
          X