Deze vraag is niet voor mij aangezien ik gebruik maak van Adobe Photoshop CS5, maar een vriend van mij zou graag een gratis programma hebben voor zijn foto's te bewerken. Het zou juist nodig zijn om een beetje belichting aan te passen, contrast,... (de standaard dingen dus) Zijn er hiervoor gratis programma's, zo ja de welke?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis bewerkingsprogramma
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gratis bewerkingsprogramma
Als ie een pc heeft: Windows Live Photo Gallery (gratis, en eenvoudig)
Als ie een Mac heeft: iPhoto zou er standaard moeten opstaan.
En dan is er natuurlijk nog altijd de gratis bijgeleverde software van de camerafabrikant
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtAls ie een pc heeft: Windows Live Photo Gallery (gratis, en eenvoudig)
Als ie een Mac heeft: iPhoto zou er standaard moeten opstaan.
En dan is er natuurlijk nog altijd de gratis bijgeleverde software van de camerafabrikant
mvg,
Bart
Groetjes Nathalie
Comment
-
Neem ook een kijkje op Beertjes site daar staan heel wat links naar gratis software.
Comment
-
-
Groetjes Rudy
Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM
Comment
-
Paint.NET is een redelijk goed programma.
Functies zoals verscherpen, satureren, hue, zwart-wit, clonen (sensorvlekken), blurs, ...
zitten erin.
Qua gebruik is het veel simpeler dan photoshop of GIMP...Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
Comment