Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac Apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mac Apple

ik ben overgestapt van WINDOWS naar MAC, ben nu op zoek naar degelijk programma voor de Mac, waar ik ondermeer kaders rond mijn fotos kan zetten, in windows deed ik dat met Photoshop. Weet iemand een alternatief voor mij?

Bedankt op voorhand !

Re: Mac Apple

photoshop voor mac
    Grt, Amaat
    The fun begins where the road ends
    BD Lidnummer : BD2057BE

Comment

Zelf gebruik ik Adobe Lightroom

Comment

Photostyler voor Mac

Groeten,
        wistofus
        Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
        iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
        Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Op Mac zou je evengoed Photoshop kunnen gebruiken. Foto's van een kader voorzien gebeurt op dezelfde manier als op Windows, nl. door met je Canvas Size t.o.v. je Image Size te spelen. Denk je er echter aan naar een programma als Aperture (Apple's alternatief voor Lightroom, al bestaat Lightroom voor Mac evengoed) over te schakelen (<€70,- via de App Store), dan kun je met een plugin als BorderFX kadertjes aanbrengen. Voor Lightroom bestaat er zoiets als Mogrify.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X