Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple of PC?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Apple of PC?

    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    Waarschijnlijk vond Lambocars geen standaard beeldscherm aansluiting (ik bedoel zoals aanwezig op standaard PC's - toch 90 % (??) van de verkochte computers) terug op de afbeeldingen. Ik ook niet. Apple gebruikt natuurlijk eigen ontwerp stekkers.
    Of moet je daarvoor techneut zijn om dat te weten ?
    Inderdaad, ik word wel oud, maar kompleet blind ben ik nog niet hoor, ik zie echt met de beste wil van de wereld geen Mini Display Port op deze afbeelding :


    maar ik heb het ondertussen in de specs wel gevonden
    Mini DisplayPort-uitgang met ondersteuning voor DVI, VGA en dual-link DVI (via afzonderlijk verkrijgbare adapters)
    ik vond het al ongelooflijk dat dit niet kon, zelfs mijn MacBookPro heeft zo'n mini connector ... en dan vragen ze nog eens serieus geld voor zo'n belachelijk tussenstuk ... wat ik ook moest hebben natuurlijk want mijn projector kan alleen vga of dvi aan
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #32
      Re: Apple of PC?

      De thunderbolt poort omvat de mini-display poort.

      Comment


      • #33
        Re: Apple of PC?

        all in one vind je ook voor PC's hoor


        in den aldi dit weekend 400€ voor PC, meer dan geschikt voor fotobewerking, kracht ten over, koop daar een goed scherm bij van rond de 5 a 600€ (24 inch) en je hebt veel meer dan dat je nodig hebt. Misschien nog een extra USB3 externe disk en klaar is kees.

        Comment


        • #34
          Re: Apple of PC?

          Oorspronkelijk geplaatst door voyager Bekijk bericht
          De thunderbolt poort omvat de mini-display poort.
          Inderdaad, die ziet er hetzelfde uit oops
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #35
            Re: Apple of PC?

            ben al jaaaren tevreden mac gebruiker, ik vind ook dat de discussie Apple vs. PC weinig zin heeft. Ik sleutel niet graag aan mijn machines, dus kies ik voor mijn ge-mac.

            Heb één vraagje aan TS: wat zijn gigantische PS bestanden voor jou?
            Weet dat het allemaal wat lastiger zal gaan naarmate de specs. van je machine lager worden. Als dit een dikwijls terugkerend iets is denk ik dat je zeker een tweedehandse macpro moet overwegen. Die zal over de hele lijn sneller zijn dan iMac, en je hebt de keuze om een beter (kalibreerbaar) en eventueel groter scherm te kopen.

            Ch.
            www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

            Comment

            Working...
            X