Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto pasta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto pasta

Hoi,

Ik weet eigenlijk niet zo goed in welke rubriek dit thuishoort maar ik zoek een specifieke foto voor privé gebruik.

Ik heb een foto nodig met als onderwerp pasta. bv. een hand die pasta uitrolt, ravioli maakt ... deze foto zou in grijstinten moeten zijn maar met afmetingen L 180cm - H 50cm

Dit zou moeten dienen als achtergrondmateriaal in de keuken (deze zou ik op behangpapier laten afdrukken)

enkele voorbeeldjes:

Het is natuurlijk een moeilijk formaat en denk dat daar wel het probleem zal liggen maar wie tips, foto's ... info over behangpapier-foto's heeft is welkom.

Is er iemand die mij kan helpen?

bedankt !!!

Last edited by WVY; 24 mei 2011, 16:36.

Re: Foto pasta

Ondertussen al wat leuke foto's gevonden maar deze zijn in kleur.

Hoe zet ik ze het best om in grijstinten met PhotoShop (versie 5.5)

bedankt !!

Comment

Ik gebruik zelf een plugin silver efex pro.
      Last edited by Sportsterpeke; 30 mei 2011, 07:39.
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Bedankt, lukt al een beetje aardig maar kan jullie hulp wel gebruiken.

Op deze locatie staat een foto in RAW-formaat. Graag zou ik het bovenste gedeelte vd foto in grijstinten hebben op een formaat 50cm hoog en 185cm lang in hoge resolutie JPG-bestand van 100 DPI

Kan er iemand zijn Photoshop hier eens op los laten om tot een perfect resultaat te komen. Ik wil nl zeker zijn dat dit kleine project lukt want zal dienen als fotobehang voor de keuken

Resultaat van je bewerking kan je hier weer terugplaatsen, graag een berichtje zodat ik weet van wie het afkomstig is

Bedankt !!

Comment

Ik heb er iets opgezet.
          Mijn website | Facebook

Comment

Ik heb er ook eentje op gezet

Comment

Bedankt, zien er beide goed uit.
              De één is al wat donkerder dan de andere. Nu is de vraag welke het beste zou uitkomen bij het printen ... iemand een calibratie gebruikt ??

alvast bedankt & fijne dag

opmerkingen over het idee om deze foto als achtergrond te gebruiken op de keukenwand zijn natuurlijk ook welkom

Comment

Mijn scherm wordt wekelijks gekalibreerd

Comment

Mijn scherm is ook gekalibreerd. Ik heb in mijn versie nog een beetje aan het contrast gewerkt.

Veel plezier met kiezen en toon een foto als het in de keuken hangt!
                  Mijn website | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
                    ../..
                    Veel plezier met kiezen en toon een foto als het in de keuken hangt!
                    Hier zou ik ook graag eens het resultaat van zien
                    D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

Comment

Re: Hulp gevraagd aanpassen foto pasta

Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
                      Hoi,

Ik weet eigenlijk niet zo goed in welke rubriek dit thuishoort maar ik zoek een specifieke foto voor privé gebruik.

Ik heb een foto nodig met als onderwerp pasta. bv. een hand die pasta uitrolt, ravioli maakt ... deze foto zou in grijstinten moeten zijn maar met afmetingen L 180cm - H 50cm

Dit zou moeten dienen als achtergrondmateriaal in de keuken (deze zou ik op behangpapier laten afdrukken)

enkele voorbeeldjes:

Het is natuurlijk een moeilijk formaat en denk dat daar wel het probleem zal liggen maar wie tips, foto's ... info over behangpapier-foto's heeft is welkom.

Is er iemand die mij kan helpen?

bedankt !!!

Ik mag hopen dat de foto('s) die je wil gaan gebruiken, eigen werk is?
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Bij het openen v.d. link die Sportsterpeke geplaatst heeft kreeg ik een melding van mijn antivirus programma. Ik vond dat dit even gemeld moest worden.

"When accessing data from the URL, "http://www.photoshop-tutorials.nl/Kleuren/Kleuren-omzetten-naar-Zwart-wit-2.html"
                        a virus or unwanted program 'JS/Redirector.psp' [virus] was found.
                        Action taken: Blocked file"

Groeten,
                        Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
                          Bij het openen v.d. link die Sportsterpeke geplaatst heeft kreeg ik een melding van mijn antivirus programma. Ik vond dat dit even gemeld moest worden.

"When accessing data from the URL, "http://www.photoshop-tutorials.nl/Kleuren/Kleuren-omzetten-naar-Zwart-wit-2.html"
                          a virus or unwanted program 'JS/Redirector.psp' [virus] was found.
                          Action taken: Blocked file"

Groeten,
                          Eric
                          dat was niet zo ik heb die link in mijn favorieten staan.
                          Nu opent de pagina ook hier bij mij niet meer.
                          heb de link verwijderd uit mijn eerdere post.

groet.
                          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Working...
                          X