Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows Live Mail:foute kleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows Live Mail:foute kleuren

    Ik werk met een gecalibreeerde monitor en van opname tot publicatie op web(PBase,Flickr,Imageshack)in sRGB.
    Dan zie ik de kleuren correct en ook het werk van anderen komt zeer goed over.

    Wanneer ik echter een foto invoeg in een email via Windows Live Mail dan gebeurt een soort saturatie,zit dus blijkbaar in een verkeerde kleurruimte(zelfde probleem als sommige browsers?)

    Wat doe ik verkeerd en kan er ergens in dat mailprogramma gesleuteld worden?
    Flickr PBase
    Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

  • #2
    Re: Windows Live Mail:foute kleuren

    Oorspronkelijk geplaatst door EdDu Bekijk bericht
    Ik werk met een gecalibreeerde monitor en van opname tot publicatie op web(PBase,Flickr,Imageshack)in sRGB.
    Dan zie ik de kleuren correct en ook het werk van anderen komt zeer goed over.

    Wanneer ik echter een foto invoeg in een email via Windows Live Mail dan gebeurt een soort saturatie,zit dus blijkbaar in een verkeerde kleurruimte(zelfde probleem als sommige browsers?)

    Wat doe ik verkeerd en kan er ergens in dat mailprogramma gesleuteld worden?
    Ik zit met hetzelfde probleem . Windows Live mail geeft foute kleuren in de foto's ...heel vervelend !!
    Weet niemand een oplossing ? Groeten eddy

    Comment

    Working...
    X