Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watermerk in batch op fotos, beste software ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watermerk in batch op fotos, beste software ?

Hallo, met PS (actions) en BD sizer kun je in batch je watermerk snel op honderden fotos zetten, welk program gebruiken jullie en welk program zou meest geavanceerd zijn?
    Zou rechthoekig logotje willen plakken die ik zelf in ps maakte.
    Probleem is dan wel verticale en horizontale fotos, dat het waarschijnlijk minder mooi gepositioneerd is bij bep. fotos, of kiezen jullie een vaste positie?

Re: Watermerk in batch op fotos, beste software ?

Ik plaats zelden een watermerk op mijn beelden, omdat het in veel gevallen afbreuk doet aan je beeld, maar aangezien ik met Capture One werk doe ik het daarmee, het kan in batch en je kan kiezen tussen tekst en een beeld als watermerk.

In het algemeen is Capture One voor mij een onmisbaar programma, nu met de versie 6.1 is het nog completer geworden.

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Watermerk in batch op fotos, beste software ?

Russel Brown Watermark extension for PS Cs5 , free download. Google het maar eens.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Working...
      X