Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tinypic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tinypic

Ik weet eigenlijk niet of ik in het juiste topic zit, kvind zo niet direct waar maar zet mijn vraag daarom maar hier.
    Ik verklein mijn foto's met BD-sizer, tot daar gaat alles goed, stel ik verklein mijn foto tot 400 kb....
    Daarna laad ik mijn foto op via tinypic, en hier gaat iets goed fout denk ik! Iemand wees me er op dat mijn foto hier op bd maar 40 kb had! ipv 400!
    Ik heb eens een paar foto's gecontroleerd en idd...sommmige foto's behouden de bestandsgrootte die ik hen gaf via bd-sizer, andere worden verkleind?
    Weet er iemand hoe dit komt?
    De instellingen die ik op tinypic heb zijn zoals ik ze las bij 'fotoreglement' > het plaatsen van topics en foto's....
    groetjes
    hilde

Re: tinypic

voor je opload moet je zeker zien dat resize keuze op standaard staat
    wel is het zo dat ik zelf een paar problemen had dat de foto verkleind wordt terwijl ik toch voor standaard koos, en dat men foto nog een 30Kb had.
    waarschijnlijk een fout bij hun, daar kan jij niks aan doen.

grts
    korandoke
    Last edited by korandoke; 7 februari 2011, 01:26.
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Ik verklein men foto's eerst met BD-sizer en daarna zet ik ze hier via tinypic...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
        Ik verklein men foto's eerst met BD-sizer en daarna zet ik ze hier via tinypic...
        Dat is juist het probleem Joss-Photo, , ik volg dezelfde weg maar onderweg bij tinypic worden ze nog eens verkleind.
        Heb zopas een mailtje gekregen waarin stond dat dit probleem iets is van de laatste dagen bij tinypic, dat ze weer raar doen daar...misschien toch eens uitkijken naar een ander uploadprog?
        Iemand een idee?
        groetjes
        hilde

Comment

Maak een account aan bij fotobucket.
          Hoef je niet eerst te verkleinen je kun zelf een formaat kiezen.
          Voor mij de beste site die er is.
          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

Comment

Je bent niet de enige die nu met Tinypic meemaakt wat wij vorig jaar bij Photobucket meemaakten, nl. het "wegsmelten" van je fotobestanden.
            Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

(klik ook zeker op mijn link in mijn reactie op Frakske)
            Momenteel echter vertoont Photobucket niet die kuren van weleer (voor hoelang kan niemand echter garanderen), en ook ik ben opnieuw bij Photobucket bestanden aan het opladen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Momenteel echter vertoont Photobucket niet die kuren van weleer (voor hoelang kan niemand echter garanderen), en ook ik ben opnieuw bij Photobucket bestanden aan het opladen.

Gebruik al jaren Photobucket al jaren.
              nooit problemen ondervonden.

Comment

dan maar eens proberen bij photobucket zeker? en hopen dat hun kuren hier weer voor een tijdje voorbij zijn?
                Bedankt iedereen voor de nuttige reacties!
                groetjes
                hilde

Comment

Ik verklein mijn foto's altijd in PS bij afbeeldingsgrootte, sla dit op voor web en apparaten en laad dit zo in Tinypick. Doe ik dit dan helemaal verkeerd ?
                  Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
                    Ik verklein mijn foto's altijd in PS bij afbeeldingsgrootte, sla dit op voor web en apparaten en laad dit zo in Tinypick. Doe ik dit dan helemaal verkeerd ?
                    niet verkeerd maar omslachtig.
                    in photobucket kun je kiezen hoe je ze opslaat en dan de img gewoon op het forum plakken.
                    dit zin de mogelijkheden:
                    160x120
                    320x240
                    640x480
                    800x600
                    1024x768
                    1280x960
                    1600x1200
                    2048x1536

Comment

Working...