Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pengrootte in photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pengrootte in photoshop

Ik werk met photoshop cs5 en een wacomtablet. Als ik bij het retoucheren de penseelgrootte verander, verandert de aanwijzer op mijn scherm niet meer (dat blijft gewoon het kruisje met een punt, eerst werd de cirkel eromheen dan ook groter) - terwijl de bewerking wel beïnvloed wordt. De penseelgrootte verandert dus wel, alleen zie ik dat niet bij de aanwijzer. Dat is heel lastig bij het instellen, ik zie niet welk effect mijn bewerking gaat hebben. Ik heb dit nog nooit gehad, heeft iemand enig idee hoe ik dit weer verhelp ??

Re: pengrootte in photoshop

Met Alt + Shift lock verander je dat en kan je kiezen tussen precisie weergave en borstelgrote !

MVG, Jeff c.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Wow!! Dat is snelle en doeltreffende troubleshooting: hij doet het weer. Ik ben wel een half uur aan het pielen geweest. Harstikke bedankt Jeff !!!!!

Comment

Bij mij staat dan Caps lock aan.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Hey Jeff,

Ik heb net hetzelfde probleem.
          net een wacom 5 gekocht, ùaar penseelgrootte doet niets.
          die Alt Shift lock is dat iets dat je moet aanpassen in je instellingen van het tablet?

Mvg
          Fytch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fytch Bekijk bericht
            Hey Jeff,

Ik heb net hetzelfde probleem.
            net een wacom 5 gekocht, ùaar penseelgrootte doet niets.
            die Alt Shift lock is dat iets dat je moet aanpassen in je instellingen van het tablet?

Mvg
            Fytch
            Nee dat is de toetscombinatie die je moet indrukken op je keyboard !
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
            X