Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kan beter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat kan beter

De laatste dagen ben ik bezig geweest met het bewerken van nog een andere foto die ik in het album van mijn moeder vond.
    Die foto was behoorlijk beschadigd:

Na een aantal uurtjes werken in elements 7 heb ik dit als voorlopig resultaat:

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg tevreden: wat mij opvalt is dat de bewerkte foto er korreliger uitziet dan de originele en zijn er op een aantal punten toch zaken die ik beter zou willen hebben.

Wie kan mij zeggen wat ik verkeerd deed en wat ik kan doen om een beter resultaat te krijgen?

Bedankt,

Jan
    www.janbos.net

Re: Wat kan beter

heb me even op deze foto gestort , dit is mijn resultaat.
    Indien het niet goed is zeg je het maar dan verwijder ik hem wel

Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Altijd lastig om zulke vouwen weg te werken, dit is een rotklusje. De bewerking van iceman mag er best wezen.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Beste Iceman,

Bedankt voor uw inspanning die er, zoals hiervoor gezegd, best mag wezen.

Ik heb alleen nog een vraagje: kost hel veel moeite om die sepia kleur te verwijderen? Wamt zoals je hebt gezien was het origineel ook niet in sepia. Ik denk dat ik het mooier vind zonder sepia. Mag dat?
        Bedankt.

Jan
        www.janbos.net

Comment

Je kan de sepia kleur gemakkelijk verwijderen door deze in zwart wit te zetten in photoshop, maar als je wil kan ik je mijn versie wel doorsturen hoor of ik zet de foto op een locatie waar je hem kan downloaden
          Groetjes Rudy
          Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Beste Iceman,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de foto door elements 7 gehaald en omgezet naar de Modus grijswaarden. Ik weet niet of dit de ultieme techniek is, maar (mijn smaak natuurlijk en dus subjectief) dan is hij wat mooier.
            Maar nogmaals bedankt dat je de moeite hebt willen nemen.

Jan.
            www.janbos.net

Comment

knap van iceman ! Enkel zou ik dat takje midden bovenaan geen driemaal zo vlak naast elkaar clonen. Dat valt te veel op.
              Cheers, Ben

Comment

Working...
              X