Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

collage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• collage

ik heb allemaal fototjes gemaakt van platen/Lp/vinyl labels (hoe je het noemt..)en deze in photoshop door elkaar gezet. Ik zet het maar bij fotobewerking omdat het niet meer echt fotografisch is... wou jullie mening maar eens horen, bij nader inzien konden de titel mss duidelijker, maar heb de psd niet meer
    Ik heb eerst alle fototjes door elkaar gezet, het ene wat transparanter dan het andere, daarna die laag 4x gedupliceerd en deze weer door elkaar gezet, daarom dat je vaak eenzelfde label ziet terugkomen. (kon het geen 800*600 maken omdat het een vierkant is dus 700*700 zal wel niet erg zijn?? )

Mij lijkt het wat druk, Thijs. Geeft meer de indruk van een scan van dun goedkoop papier waar je de achterkant ook door kan zien.
    Misschien is het beter met de tekst een stuk minder transparant te maken?

Anyway, mijn gedacht... anderen kunnen van mening verschillen.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik vind het ook enorm druk.
      Weet niet waar ik eerst moet naar kijken.
      Maar, verbeteringen kan ik je helaas niet aanbevelen

Comment

Ik ben het met de vorigen eens. Het eerste wat bij mij op kwam was een pakket postzegels die je vroeger in de papierhandels wel eens zag liggen en aangeboden werd aan "postzegelverzamelaars".
        Ja meer zie ik hier niet in. Spreekt mij dus niet aan.

Comment

Ik vind het prima gelukt. Het is druk maar dat mag hier, het benadrukt de grote hoeveelheid. Leuk om er telkens nieuwe te vinden. Ik zou het geheel wel een dun randje geven en de tekst wat meer afronden en accentueren of doe helemaal iets anders met de tekst, iets strakker...

Comment

de randen mogen weg, en het lijkt me te geordend..

en laat misschien alles op 100% opaciteit, ook de tekst.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Working...
            X