Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andere achtergrond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Andere achtergrond

Laat u eens gaan.Graag had in deze foto een andere achtergrond.Leg uit hoe je alles selecteert,bij mij lukt het niet zo goed om het haar juist uit te selecteren? Wat is de beste werkwijze om het haar uit te selecteren.Veel succes

Gewoon met het toverstafje in PS. Daarna het teveel of te weinig bijwerken met het 'rechthoekig selectiekader' (shift of alt ingedrukt houden) tenslotte nog even met het snelmasker aanpassingen aangebracht. Gelukkig kon ik hem daarna verkleinen zodat de details niet opvallen.

Om haartjes te selecteren gebruik ik soms ook 'extraheren' wat je onder 'filters' vindt.

Comment

Bedankt voor de mooie bewerking deg Waar ik het meeste moeite mee heb zijn de fijne haartjes.Heb wel graag dat de grootte van het dier hetzelfde blijft,zo kan ik de scherpte in de haartjes beter zien.

Comment

Kan je de originele niet ergens zetten. Met zo'n kleintje is het moeilijk werken

Comment

Originally posted by deg
          Kan je de originele niet ergens zetten. Met zo'n kleintje is het moeilijk werken

Dit is de orginele, deg

Comment

Moeilijker dan ik dacht. Misschien heeft iemand anders nog een idee?

Comment

Hellupppp.

Grtz Willem
              Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

Comment

Working...
              X