Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te veel geel wegwerken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Te veel geel wegwerken?

Hoe kan ik het te veel aan geel rondom de kinnen van onze Meisjes Kadetten wegwerken om zo een mooie uitsnede te maken voor op de website?

http://users.pandora.be/avv/Geel.jpg

Hoe kan ik bij het trekken van de foto dit voorkomen?

Gelieve wel hetzelfde formaat te houden om een zo groot mogelijke uitsnede te hebben.

Bedankt.

Paul

Ik zie helemaal geen geel rond de kinnen. Bij één meisje zie ik een geel koordje of zoiets rond haar hals.
    Maar geel rond de kinnen zie ik helemaal niet.

Comment

Neem eens een uitsnede met de lasso en je zal zien dat het onderste deel van het gezicht veel geelder is als het bovenste door de reflectie van de gele shirts.

Comment

Amai. Nee ik heb geen uitsnede gedaan, doe ik ook niet.
        Veel geel zie ik niet alleen de truitjes.
        Wil je dat de hoofden helemaal een andere tint krijgen dan, zodat ze lijken alsof ze er op geplakt zijn ?

Comment

Ik bedoel, als je sterk inzoomd op een gezicht, zal je merken dat onder de kin veel geel aanwezig is waardoor het lijkt dat ze een gele baard hebben. Vergeleken met de bovenkant van het gezicht, valt dit wel hard op.

Comment

Kan kloppen, dat een reflectie van de gele truitjes zorgt voor een kleurzweem. Maar om die weg te werken zal je veel geduld moeten aan de dag leggen, vooral om álle gezichten gelijkmatig te krijgen.

Deze kleurzweem valt enkel op indien je de hoofden "los" gaat gebruiken. Ik stel voor dat je bij een uitsnede een stukje shirt mee gebruikt, en het zal niemand opvallen.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Met een blauwe kwast heel voorzichtig onder de kin schilderen en veel PhotoShop ervaring.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
              Member of Han Fan Clan
              Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Iedereen bedankt voor z'n reactie.

Misschien hier niet op z'n plaats, maar kan ik dit voorkomen met de foto te trekken?

Comment

Originally posted by pago
                  Iedereen bedankt voor z'n reactie.

Misschien hier niet op z'n plaats, maar kan ik dit voorkomen met de foto te trekken?
                  Tuurlijk, gewoon in bloot bovenlijf poseren

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Originally posted by pago
                    Hoe kan ik het te veel aan geel rondom de kinnen van onze Meisjes Kadetten wegwerken om zo een mooie uitsnede te maken voor op de website?

Gelieve wel hetzelfde formaat te houden om een zo groot mogelijke uitsnede te hebben.

Bedankt.

Paul
                    Paul, wilde je het echt zelf gaan doen of was het gelijk de vorige voetbalfoto een verzoekje?
                    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                    Member of Han Fan Clan
                    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Nee, ik wil dit zelf kunnen doen.
                      Heb me intussen ook een digitale camera aangeschaft en probeer nu zo stillekes aan om tot fotobewerking te komen.
                      Ik ben momenteel bezig met Photoshop Elements om zo gemakkelijker over te kunnen stappen naar het grote Photoshop zelf.
                      Wat ik nu nog zelf niet kan, hoop ik dat ik later zelf aan iemand kan doorgeven, zoals ik nu ook kan genieten van de kunsten en weetjes van de gevorderde fotobewerkers.

Comment

Working...
                      X