Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adobe elements 9

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• adobe elements 9

weet er iemand wanneer de nederlandstalige versie van elements 9 voor de mac uitkomt ?
    heb paar weken terug ergens gelezen ,dat deze in de loop van november zou komen.
    op de site van adobe zelf , vind ik er niks over terug .

dit heb ik net gevonden :

als je dat zo leest, zou je denken dat het ook voor de mac nederlandstalig is ....
    op site van adobe zelf , is er blijkbaar alleen een nederlandstalige versie voor windows gebruikers .
    Last edited by am-staff; 28 november 2010, 12:41.
    2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Re: adobe elements 9

Ik heb de nederlandstalige versie van Photoshop Elements 9 voor Windows bijna een maand geleden gekocht bij de Makro, maar over de Mac-versie heb ik ook geen informatie...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

bestaat elements 8 voor mac in het nederlands ?

ik heb nu de trailversie ( nog 2 dagen te gaan ) van elements 9 + premiere , in't engels . als ik deze nu toch zou kopen , en er komt binnekort toch een nederlandstalige versie voor mac uit , dan zit ik hier met de engelse versie.
      of kan je die engelse versie dan veranderen naar het nederlands , zonder extra kosten , en weet je dat met 100% zekerheid ?
      iemand die hier meer over weet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Ik heb de nederlandstalige versie van Photoshop Elements 9 voor Windows bijna een maand geleden gekocht bij de Makro, maar over de Mac-versie heb ik ook geen informatie...
        toch bedankt voor je reactie .

Comment

niemand ?

Comment

Voor zover ik weet is er geen NL versie voor Macintosh!
            (hoewel wij reeds over CS3 beschikten, moesten wij voor onze eerste cursus module "Rastertekenen" PS Elements aanschaffen. Omdat dat voor Mac was, heb ik toen PSE 6 for Mac gekocht. NL was er niet. Nu is dat voor mij geen probleem (ben Engelsman), voor mijn vrouw echter iets meer...
            Was redelijk schizofreen (en in Mod 3, CS4, nog trouwens): NL en PC op school, E en Mac thuis.
            Maar wat een luxe...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

er zou een nederlandse versie komen, alleen ... wanneer
              bwa, dan wachten we nog maar wat hee .

bedankt voor de reactie's .

Comment

Working...
              X